Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

607.324 Posts in 16.864 Topics- by 44.264 Members - Latest Member: Wokalu
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19  All   Go Down
Print
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: Venus Capriccio - Mai Nishikata  (Read 37451 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
nekochibi
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 707

Learn.. Learn.. Learn...


Awards
« Reply #170 on: March 19, 2010, 09:57:59 am »

@veey= Itu sinopsis yang di cover belakang kan?  Grin

vol 5 dah terbit... dah pada beli?
kesannya... aga datar, yah? mikir kayanya lebih dramatis kalo aga dpanjangin dikiiit lage Grin

Setuju sama kak laa laa.

Saya kurang puas sama ending nya. mikir  Kurang gimana seru gimana gitu  biggrin
Logged

Arux
MangaLovers
LX - Member
***

Reputation: -1
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 655

I am reviving from sickness and sadness


Awards
« Reply #171 on: March 21, 2010, 11:43:27 am »

Iyaaaa, kurang puas!!!
tambahin 1 vol lagiii!!!
Logged

I am trapped in hallucinations that my love for you created.
While the time keeps flowing, I keep walking.
But without you are here, I lost and fell in to darkness.
You are not here in this world anymore.
I am not lonely nor I am sad.
I just feel empty...
What should I do now?
This emptiness feels so comfortable and cold.
For you that is so gentle and warm,
I am sorry for loving you.
tamaki_sou
LX - Kidz
LX - Evangelis
*

Reputation: 20
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2.523

Mari kita mencintai Bisshi >o<


WWW Awards
« Reply #172 on: March 21, 2010, 02:21:45 pm »

iya kan kurang banget ah, tamatnya maksa>__<
Logged


heartbeatFalling for T.O.P BIG BANG heartbeat
nekochibi
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 707

Learn.. Learn.. Learn...


Awards
« Reply #173 on: March 22, 2010, 07:47:46 am »

iya kan kurang banget ah, tamatnya maksa>__<

Kelihatan sekali perasan Takami agak maksa. Selain itu kelihatan kurang natural. Tokoh yang lain juga kurang di jelaskan. Sensei juga ga terlalu dijelaskan sama siapa. ~sama aku aja biggrin~
Logged

eq.mholl
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 640


Awards
« Reply #174 on: March 22, 2010, 08:49:50 am »

nanggung banget endingnya..
sayang banget ya??
dah nunggu lama terbit volume 4..eh..pas tamat cuma gitu ajah..
padahal bisa dipanjangin 1 vol lagi..
biar lebih jelas kisah cinta mereka berdua..
Logged

As long as you call for me..
No matter where you are..
I'll come to your side..
laa laa
une femme ordinaire
LX - Kidz
LX - Frenzy
*

Reputation: 17
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5.674


la terre est chez nous.. nous devons responsable!


Awards
« Reply #175 on: March 23, 2010, 01:26:47 pm »

intinya, sih teteup jadian biggrin
cuma kan ga pengen cuma dbayangin, pengen liat visualisasinya Roll Eyes
Logged

is being flexible too mainstream?
#justask #reflection #whyhere #dunno #ohwell
S Le3-p!Nk 4eZt
LX - Junior
**

Reputation: 0
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 124


Awards
« Reply #176 on: March 30, 2010, 12:08:38 pm »

yahhhh...
tamatnya cuma seperti itu.
kurang gimana gitu.
kecewa nih..
aku maunya dilanjutin lagi dengan ending yang lebih ok.
btw, dah pada beli dan baca?
Logged
yen_novita
LX - Member
***

Reputation: 11
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 534


Awards
« Reply #177 on: March 30, 2010, 01:08:30 pm »

yahhhh...
tamatnya cuma seperti itu.
kurang gimana gitu.
kecewa nih..
aku maunya dilanjutin lagi dengan ending yang lebih ok.
btw, dah pada beli dan baca?
dah, dan memang endingnya tidak sebaik yang diharapkan  Tongue
Logged
S Le3-p!Nk 4eZt
LX - Junior
**

Reputation: 0
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 124


Awards
« Reply #178 on: March 30, 2010, 01:14:08 pm »

tapi di forum m&c!, banyak yang suka..
apa aku yang kelainan..?? *kamu sih enggak lah, aku aja.. laughing
hu46
^^
peace 4eva
Logged
Arux
MangaLovers
LX - Member
***

Reputation: -1
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 655

I am reviving from sickness and sadness


Awards
« Reply #179 on: March 31, 2010, 06:47:46 pm »

tapi di forum m&c!, banyak yang suka..
apa aku yang kelainan..?? *kamu sih enggak lah, aku aja.. laughing
hu46
^^
peace 4eva

kalo kmu kelainan berarti aku juga >_<
Logged

I am trapped in hallucinations that my love for you created.
While the time keeps flowing, I keep walking.
But without you are here, I lost and fell in to darkness.
You are not here in this world anymore.
I am not lonely nor I am sad.
I just feel empty...
What should I do now?
This emptiness feels so comfortable and cold.
For you that is so gentle and warm,
I am sorry for loving you.
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19  All   Go Up
Print
Jump to: