Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

607.374 Posts in 16.874 Topics- by 44.446 Members - Latest Member: fronsempjumni1988
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7  All   Go Down
Print
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: Prisoner of the Heart - Miku Sakamoto  (Read 20988 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
eq.mholl
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 640


Awards
« Reply #50 on: October 21, 2009, 12:50:35 pm »

kaya'nya bulan ini yang vol 4 ga nongol ya??
oohh...nooooo...lama nunggunya neh..
Logged

As long as you call for me..
No matter where you are..
I'll come to your side..
lepus
LX - Member
***

Reputation: 6
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 521

"L"epus


Awards
« Reply #51 on: December 23, 2009, 09:32:07 am »

komik ini lanjutannya belum ada lagi ya? kenapa lama sekali ya...??
salah satu komik yg ditungu2 nih karna ceritanya yang manis dan naif (nyontek kata2 me-ow  Grin) dan kadang2 inspiratif.
aku suka pas yang kita diajarin bikin hiasan jepit. bener2 aku praktekin dan hasilnya lucu... bisa jadi pin juga  inlove
Logged
eq.mholl
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 640


Awards
« Reply #52 on: December 23, 2009, 09:42:16 am »

iya neh..
kaya'nya udah 2 bulan ga da kabar vol 4..

apa belum dapet ijin ya??
Logged

As long as you call for me..
No matter where you are..
I'll come to your side..
Me-Ow
Lonely in the crowds
LX - Kidz
LX - Frenzy
*

Reputation: 30
Offline Offline

Posts: 8.946


My Smart Devil


WWW Awards
« Reply #53 on: December 23, 2009, 03:13:06 pm »

Mungkin udah ngejar vol yg terbit di Jepang.
MnC kan sering ngambil judul yg masih baru di sana, jdnya kita di Indo juga mesti ikutan nunggu lama, hehe.
Logged

Sometimes I wish someone out there will find me. 'Till then I walk alone.
Walking alone in http://mayzeyez.wordpress.com
Care to join me? ^_^
eq.mholl
LX - Member
***

Reputation: 2
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 640


Awards
« Reply #54 on: December 28, 2009, 06:59:28 am »

Wah..jadi brasa orang jepang deh..ikutan nunggu..he3..
Logged

As long as you call for me..
No matter where you are..
I'll come to your side..
aidha
LX - Babes


Reputation: 0
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 18


WWW Awards
« Reply #55 on: July 23, 2010, 08:39:07 am »

wah kirain saya ketinggalan soalnya baru punya sampai volume 3 Roll Eyes
ternyata yang dari jepang aslinya baru sampai volume 4  Cheesy

soalnya lama banget nunggunya nih  Embarrassed
Logged
Raynelly
Persona 2 Beloved Heroine
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 6
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.277

Let's think positive!


Awards
« Reply #56 on: February 08, 2011, 02:24:43 am »

Info : di Jepang udah tamat di vol 6. Tinggal nunggu mnc ngeluarin sampe tamat. doa
Logged

-Believe in your true self-
Also active on Twitter
Ayo dukung J-novel terbit di sini dengan vote
grey boyz
LX - Member
***

Reputation: 0
Offline Offline

Posts: 255


Awards
« Reply #57 on: February 11, 2011, 09:59:19 pm »

Info : di Jepang udah tamat di vol 6. Tinggal nunggu mnc ngeluarin sampe tamat. doa
thanks buat infonya
Kapan yach MnC nerbitin no.4  biggrin
Logged
katsu
LX - Junior
**

Reputation: 0
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 238


Awards
« Reply #58 on: February 20, 2011, 02:51:30 pm »

Kapan yach MnC nerbitin no.4  biggrin

semoga secepatnya
nggak sabar nunggu
sekarang aja ampe mau lupa ceritanya
Logged

bersama pasti bisa
Me-Ow
Lonely in the crowds
LX - Kidz
LX - Frenzy
*

Reputation: 30
Offline Offline

Posts: 8.946


My Smart Devil


WWW Awards
« Reply #59 on: February 21, 2011, 08:20:08 pm »

Wakakakak, bener banget, aku juga sampe lupa ceritanya gimana.
MnC kebanyakan nerbitin one shot valentine kali, hehe.
Semoga segera terbit rutin mpe tamat doa
Logged

Sometimes I wish someone out there will find me. 'Till then I walk alone.
Walking alone in http://mayzeyez.wordpress.com
Care to join me? ^_^
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7  All   Go Up
Print
Jump to: