Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

607.374 Posts in 16.874 Topics- by 44.479 Members - Latest Member: wespoposde1970
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8  All   Go Down
Print
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: Mr. Ermine  (Read 34467 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
R4mEn
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 3
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.324


i'm so cute


Awards
« Reply #60 on: July 17, 2008, 04:37:37 pm »

oi..ya..yg di hipnotis itu trus perubahan bulu, wah itu memang lutcu...
Logged
ula
Guest
« Reply #61 on: September 23, 2009, 06:34:47 pm »

Okojosan menjadi penyegar diantara cerita2 di hanalala yang dewasa.
Kagak ada matinya
Logged
yushie
BYJ
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 4
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

BYJ - life can show no mercy, but Lord has mercy


WWW Awards
« Reply #62 on: October 08, 2009, 09:33:40 am »

kapan yah mr ermine dijadikan tankoubon?
aku sekarang gk aktif lagi baca hanalala
jadi gk ngikutin lagi mr ermine >.<

jadikan tankoubon donk...
Logged

VisitMyMemberBlog-->CupCupBimbi
VisitMyFriendster-->www.profile.friendster.com/chottomattekudasai

FollowMeOnTwitter-->http://twitter.com/yushiechiang
setelah6tahunMenjadiMemberEMOYushieMasihMenjadiLXKidz Grin
kenaRi
sweets addict
LX - Kidz
LX - Evangelis
*

Reputation: 33
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3.023

watching you... from a distance


WWW Awards
« Reply #63 on: October 08, 2009, 09:44:32 am »

kapan yah mr ermine dijadikan tankoubon?
aku sekarang gk aktif lagi baca hanalala
jadi gk ngikutin lagi mr ermine >.<

jadikan tankoubon donk...
setuju!! saia juga menunggu tanko Mr. Ermine nih...
Logged

"Ari, Ari, Ari. You're fighting this war in the worst possible way"
"I don't know how to fight it"
"You should ask for help", he said
"I don't know how to do that either"

Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe
ula
Guest
« Reply #64 on: October 08, 2009, 10:37:48 am »

Kalau dijadikan tankou berapa chapter tuh dalam 1 tankou? Kan per chapter halamannya dikit banget. Tapi aku juga nunggu tankounya sih Grin
Logged
yushie
BYJ
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 4
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

BYJ - life can show no mercy, but Lord has mercy


WWW Awards
« Reply #65 on: October 08, 2009, 04:37:31 pm »

Kalau dijadikan tankou berapa chapter tuh dalam 1 tankou? Kan per chapter halamannya dikit banget. Tapi aku juga nunggu tankounya sih Grin
iya ya gak mikir juga aku (teringat komik2 lain yang tebel2 halamannya)
kira2 dari hanalala 1 sampe sekarang diperkirakan sudah berapa buku?
5 buku sampe gak?
Logged

VisitMyMemberBlog-->CupCupBimbi
VisitMyFriendster-->www.profile.friendster.com/chottomattekudasai

FollowMeOnTwitter-->http://twitter.com/yushiechiang
setelah6tahunMenjadiMemberEMOYushieMasihMenjadiLXKidz Grin
atikah
LX - Babes


Reputation: 0
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 22

anime cool


Awards
« Reply #66 on: November 24, 2009, 10:57:39 am »

suer deh klau dah bca ermine aq bca ampe 3 kli bhkan lbh dia lucu bgt  :cheesy:ngegemesin bgt hewn 1 ini  ngoceh
Logged
kenaRi
sweets addict
LX - Kidz
LX - Evangelis
*

Reputation: 33
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3.023

watching you... from a distance


WWW Awards
« Reply #67 on: November 24, 2009, 11:01:02 am »

suer deh klau dah bca ermine aq bca ampe 3 kli bhkan lbh dia lucu bgt  :cheesy:ngegemesin bgt hewn 1 ini  ngoceh
yaa... tapi kadang2 nyebelin kalo lagi ngribetin tuannya laugh

saia cinta tsuchiya... inlove
Logged

"Ari, Ari, Ari. You're fighting this war in the worst possible way"
"I don't know how to fight it"
"You should ask for help", he said
"I don't know how to do that either"

Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe
ula
Guest
« Reply #68 on: November 24, 2009, 03:20:48 pm »

@kenari siap2 lawan g merebutkan cinta tsuciya wkwkwkwk
Masih lama nih tankounya keluar, gak sabar nunggu
Logged
yushie
BYJ
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 4
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

BYJ - life can show no mercy, but Lord has mercy


WWW Awards
« Reply #69 on: November 24, 2009, 03:25:18 pm »

mudah2n 2010 keluar
Logged

VisitMyMemberBlog-->CupCupBimbi
VisitMyFriendster-->www.profile.friendster.com/chottomattekudasai

FollowMeOnTwitter-->http://twitter.com/yushiechiang
setelah6tahunMenjadiMemberEMOYushieMasihMenjadiLXKidz Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8  All   Go Up
Print
Jump to: