Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

606.212 Posts in 16.736 Topics- by 41.694 Members - Latest Member: Andrewhicky
Pages: 1 2 [3]  All   Go Down
Print
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: INITIAL D  (Read 8605 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Aresius
mungkin tukang spam
LX - Kidz
LX - Senior
*

Reputation: 13
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1.934


Wise Storyteller


Awards
« Reply #20 on: April 14, 2007, 07:32:26 pm »

Initial D 1st Stage    01-26   Complete   English   
Initial D 2nd Stage   01-13   Complete   English   
Initial D 3rd Stage   ~   Complete   English   
Initial D 4th Stage   01-24   Complete   English   
Initial D Battle Stage   ~   Complete   English   
initial D Exciting Final Special   ~   Complete   English   

dipilih ya dipilih  ngoceh
satu DVD 20.000  ngoceh

gw sendiri pengen beli tapi duit abis baru beli innocent venus, demonbane ama tactical roar

bukannya 1-nya 17,5k

In addition, TOKYOPOP cut out a character's enjo kōsai relationship with another character and edited sex scenes in the manga.


ternyata di terbitan luar juga kena sonsor to.......

tokyopop tu terbitan dari jerman kan ???
« Last Edit: April 14, 2007, 07:34:59 pm by Dargor » Logged

I'll be there in 5 minutes...if not, read this again

   
arashi :3
storm is coming...
LX - Kidz
LX - Evangelis
*

Reputation: 8
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2.327

4 sehat 5 sempurna 6 internet!


Awards
« Reply #21 on: April 15, 2007, 12:15:56 am »

ternyata di terbitan luar juga kena sonsor to.......

tokyopop tu terbitan dari jerman kan ???
Supaya bisa dinikmati oleh semua umur ^^;;; Tokyopop itu terbitan AS
Logged

sawamura_sama
Fujoushi on The Loose ♥
AWARD DD
LX - Frenzy
*

Reputation: 48
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 9.945


okane ga nai...


Awards
« Reply #22 on: June 11, 2007, 11:46:10 am »

waakh??
ternyata di manga-nya ada tema prostitution kyk gitu ya.
gw kira ditolak utk terbit krn takut dianggap 'mempromosikan' balapan mobil liar di kalangan anak muda indo.

tp gw jg suka ma ni judul stlh nonton yg di indosiar itu (pdhal ga punya ketertarikan ma mobil2 gitu).
gw suka takumiii~
kk cowo gw jg suka ma ni anime (n jgn2 jg bakal suka manganya klo tau bhw... ^^') n dia muji2 skill takumi gitu ^^'
Logged

Pages: 1 2 [3]  All   Go Up
Print
Jump to: