Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

607.705 Posts in 16.902 Topics- by 45.743 Members - Latest Member: ewcepuertaov
Pages: 1 [2]  All   Go Down
ReplyPrint
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: novel  (Read 8483 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Rsfe
Guest
« Reply #10 on: March 17, 2018, 11:13:53 pm »
Reply with quote

Mau nanya nih, elex nerima naskah Light novel lokal gk?
Atau cuma nerbitkan yang dari jepang!! terimakasih  Grin
Report to moderator   Logged
camolatte
Centerspread inside the comical world
EMK
LX - Holic
****

Reputation: 445
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 18.871


Critter of Vox Machina~


WWW Awards
« Reply #11 on: March 19, 2018, 09:40:04 am »
Reply with quote

Mau nanya nih, elex nerima naskah Light novel lokal gk?
Atau cuma nerbitkan yang dari jepang!! terimakasih  Grin
novella, cerpen, atau light novel? Coba gugling kalau tidak tahu bedanya :)
Report to moderator   Logged

prastikasuci
LX - Babes


Reputation: 0
Offline Offline

Posts: 2


Awards
« Reply #12 on: November 10, 2018, 03:18:16 pm »
Reply with quote

Halo semua nya aku mau tanya
Mohon di balas ya 😂
Aku berniat mau bikin buku kisah pribadi tapi aku bingung terbitin dimana
Dan aku tau info katanya elex media bisa bantu penerbitan cuma dengan DM ig tp pas aku dm gak ada balesan padahal aku baru nanya 😅
Tapi bener gak sih ngedm doang? Atau ada cara nya?

Sent from my A1601 using Tapatalk
Report to moderator   Logged
camolatte
Centerspread inside the comical world
EMK
LX - Holic
****

Reputation: 445
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 18.871


Critter of Vox Machina~


WWW Awards
« Reply #13 on: November 12, 2018, 09:14:48 am »
Reply with quote

:) Metode bantu via DM benar bagi mereka2 yg mampu bersabar. Jika tidak mampu bersabar misal menunggu tanggapan DM saja sulit, solusinya sih self-publish alias terbitkan sendiri
« Last Edit: November 12, 2018, 09:16:03 am by camolatte » Report to moderator   Logged

Pages: 1 [2]  All   Go Up
ReplyPrint
Jump to:  

+ Quick Reply
With a Quick-Reply you can use bulletin board code and smileys as you would in a normal post, but much more conveniently.