Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

606.125 Posts in 16.724 Topics- by 41.588 Members - Latest Member: Angiefoxpn
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23]  All   Go Down
Print
Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on TwitterShare this topic on Yahoo
Author Topic: Happy cafe  (Read 57957 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
ula
Guest
« Reply #220 on: July 26, 2010, 03:45:11 pm »

yup ingin banget ada sekuelnya, cukup satu buku aja. walaupun endingnya bagus tapi tetap terasa kurang puas.
mau kisah mitsuka atau aizawa, dan tentu saja perkembangan hubungan uru x satsuki.
Logged
gracia_victory
Story Hunter
LX - Senior
****

Reputation: 8
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

~My lovely petz~


WWW Awards
« Reply #221 on: July 26, 2010, 03:48:00 pm »

yup ingin banget ada sekuelnya, cukup satu buku aja. walaupun endingnya bagus tapi tetap terasa kurang puas.
mau kisah mitsuka atau aizawa, dan tentu saja perkembangan hubungan uru x satsuki.
banana doa doa doa
Logged

acarin03
「 mrcia 」
LX - Member
***

Reputation: 23
Offline Offline

Posts: 475

percikan impian yang bersinar di langit harapan


WWW Awards
« Reply #222 on: July 29, 2010, 05:57:05 pm »

tamat udah komik ini,huhuhuhuh

yup ingin banget ada sekuelnya, cukup satu buku aja. walaupun endingnya bagus tapi tetap terasa kurang puas.
mau kisah mitsuka atau aizawa, dan tentu saja perkembangan hubungan uru x satsuki.

ya, sekukel, sekuel, sekuel
Logged



命は美しい
Arux
MangaLovers
LX - Member
***

Reputation: -1
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 655

I am reviving from sickness and sadness


Awards
« Reply #223 on: July 29, 2010, 09:55:11 pm »

ya,ya,sekuel,sekuel!!!
karena gak ada shouchan di buku terakhir..
paaaraaaaaahhhh!!!!
mana shouchan?
mana vampire fang-nya yang menggemaskan?
mana blushing-face-nya yang cuuuteee???

fuuh, sekuel,sekuel!!!
Logged

I am trapped in hallucinations that my love for you created.
While the time keeps flowing, I keep walking.
But without you are here, I lost and fell in to darkness.
You are not here in this world anymore.
I am not lonely nor I am sad.
I just feel empty...
What should I do now?
This emptiness feels so comfortable and cold.
For you that is so gentle and warm,
I am sorry for loving you.
gracia_victory
Story Hunter
LX - Senior
****

Reputation: 8
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

~My lovely petz~


WWW Awards
« Reply #224 on: July 30, 2010, 07:25:35 pm »

ya,ya,sekuel,sekuel!!!
karena gak ada shouchan di buku terakhir..
paaaraaaaaahhhh!!!!
mana shouchan?
mana vampire fang-nya yang menggemaskan?
mana blushing-face-nya yang cuuuteee???

fuuh, sekuel,sekuel!!!
Penggemar Abekawa Sou y~
Yah, dia emang char yang paling jujur & imuuut~
Tapi my number 1 is still & always SATSUKIIIIIIIIIII!!!
Logged

Me-Ow
Lonely in the crowds
LX - Kidz
LX - Frenzy
*

Reputation: 30
Offline Offline

Posts: 8.946


My Smart Devil


WWW Awards
« Reply #225 on: August 04, 2010, 07:52:31 am »

Predictable bg vol 15 ini.
Dah lama aku berasa ni manga datar bgt sih, jd alhamdulilah dah tamat.
Budget bs dialokaikan ke judyl lain yg lbh  bagus.
Logged

Sometimes I wish someone out there will find me. 'Till then I walk alone.
Walking alone in http://mayzeyez.wordpress.com
Care to join me? ^_^
gracia_victory
Story Hunter
LX - Senior
****

Reputation: 8
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1.378

~My lovely petz~


WWW Awards
« Reply #226 on: August 04, 2010, 03:04:12 pm »

Predictable bg vol 15 ini.
Dah lama aku berasa ni manga datar bgt sih, jd alhamdulilah dah tamat.
Budget bs dialokaikan ke judyl lain yg lbh  bagus.
g sebegitunya ah. vol 15 ini menurutq yg paling bagus diantara semuanya, agak lebih serius.
Logged

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23]  All   Go Up
Print
Jump to: